CENTRES D'INTERÈS

Viatges

Icona ViatgesIcona Viatges

La col·lecció ideal per conèixer el patrimoni natural i paisatgístic de qualsevol territori i preparar les vostres escapades i viatges. En aquest espai trobareu revistes, llibres de senderisme, cicloturisme, rutes amb cotxe, relats de viatges, atles, també guies de ciutats, comarques, països i molts racons per descobrir.

A les revistes de viatges trobaràs un munt de destins!

Món laboral

Icona Mon LaboralIcona Mon Laboral

Un espai a la sala d’adults adreçat a persones i empreses per facilitar l’accés a recursos publicats sobre l’àmbit laboral i/o teixit empresarial. Hi trobareu revistes i llibres agrupats per diferents àmbits temàtics: formació, mercat de treball, cerca de feina, emprenedoria i oposicions.

Amb la col·laboració del Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament de Llinars del Vallès també hi trobareu les ofertes de feina del municipi.

A Can Casas fem difusió de les ofertes laborals del municipi!

Cuina

Icona CuinaIcona Cuina

El centre d’interès de cuina, a la sala d'adults, us aproparà a la cultura gastronòmica. Hi trobareu revistes, receptaris, llibres de cuina catalana, cuines del món, cuina sana, productes, postres, gastronomia, begudes i tècniques culinàries.

T'agrada la cuina? Recomana'ns un llibre i fes-nos arribar una imatge del resultat!

HORT A LA BIBLIOTECA

Alt

Aquesta és una secció creada a partir del projecte, De l’hort a la biblioteca, estès a la comarca del Vallès Oriental a partir de 2017  amb el propòsit d’anar teixint nous marcs de coordinació per desenvolupar accions conjuntes en el marc de la biblioteca pública i el sector agroalimentari de proximitat.

Ubicada a la sala d’adults hi trobareu revistes i llibres de divulgació sobre l'activitat agrícola i l'horticultura també sostenible i respectuosa amb el medi ambient i tots els seus derivats: plantes aromàtiques, fruiters, adobs, compost i plagues.

A Can Casas donem visibilitat als horts Km 0!

DIY

El fenòmen “fes-ho tu mateix” és tendència! Aquest espai ubicat a la sala d’adults us proporcionarà un munt d’idees inspiradores per a les vostres creacions. Els llibres estan classificats per categories:

Si t'apassiona el DIY aquest és el teu espai! També hi trobaràs creacions Km 0!

ESPAI JOVE

Alt

La secció de la sala d'adults adreçada als joves concentra recursos de diferents àmbits temàtics del seu interès, com ara revistes, llibres de divulgació i formació de diferents matèries, novel·la juvenil, lectures obligatòries i treballs de recerca dels centres educatius de Llinars del Vallès.

Hi trobeu a faltar algun títol? Feu-nos arribar els vostres suggeriments!

LECTURA FÀCIL

Alt

La Lectura Fàcil és necessària perquè més del 30 % de la població té dificultats lectores. Aquest espai a la sala d’adults s’adreça en especial a les persones amb dificultats lectores transitòries (immigració, incorporació tardana a la lectura, escolarització deficient...) o permanents (trastorns de l'aprenentatge, diversitat funcional, senilitat...).

Gireu l'expositor de lectura fàcil! Fareu troballes sorprenents!

CULTURA POPULAR

Cultura popularCultura popular

A la sala infantil trobareu aquest espai presidit pel Gegant Boig que recull llibres sobre els següents temes:

Veniu a veure el fantàstic mural d'autores locals!

FAMÍLIES

A la zona de petits lectors trobareu la secció de Famílies, que s'adreça als pares, tutors i educadors que cerquen informació sobre temes com els hàbits, l'alimentació o el desenvolupament emocional dels infants. A més, hi ha un plafó amb informació i articles que s'han publicat als diaris sobre criança.

En el nostre plafó de famílies sempre trobareu articles interessants!